Nieuwsbrief van maandag 20 september 2021

Vrijdag 24 september               Studiedag team, leerlingen vrij

================================================

Kijkochtend
We durven het nog niet aan, om alle ouders in de klas te laten komen kijken. Afgelopen week zijn 2 groepen thuis geweest i.v.m. corona. We willen snel een nieuwe datum plannen.

Studiedag
Het team gaat vrijdag aan de slag met Zien in de klas. Dit is een aanpak voor gedrag. We gaan bespreken hoe we met zijn allen op dezelfde manier omgaan met gedrag. School moet voor alle leerlingen veilig zijn. Als leerkrachten allemaal dezelfde lijn aan houden, werkt dit het beste.  Daarom hebben wij Zien in de klas als onderwerp van onze studiedag.

Telefoon
De leerkrachten hebben allemaal een telefoon van de klas. Deze telefoon blijft in principe op school. Het is de bedoeling dat we op deze manier gemakkelijker contact met ouders kunnen hebben. Het werkt al fantastisch. Bijna alle ouders staan al in de app groep van de leerkrachten. Wel blijven er berichten in Ouderportaal komen. U moet dus ook Ouderportaal in de gaten houden. Daar komt ook veel informatie binnen. Als uw kind ziek is, graag ook in Ouderportaal of naar  school bellen.
De leerkrachten hebben geen bel tegoed, ze kunnen u alleen op de school telefoon bellen. Het schoolnummer is 0229 216526.

Programma Zaagtand
De leerlingen van groep 4 tot en met 8 kunnen zich in de klas opgeven voor een van de activiteiten die de Zaagtand organiseert. De Zaagtand organiseert een aantal activiteiten speciaal voor onze kinderen. We hebben daar veel overleg over. Voor de leerlingen van groep 3 is aanmelden bij juf nog lastig. Daarom mogen de ouders van groep 3 de leerkracht een appje sturen. Dan geeft juf Willemijn het door.
  dinsdag 21 sept
  groep 3/4/5 Techniek   14,30 -15,30 uur