Nieuwsbrief van vrijdag 7 mei 2021

Vrijdag 14 mei:             alle leerlingen vrij
Maandag 24 mei:          2e Pinksterdag, alle leerlingen vrij

Studiedag
De eerste maandag van de vakantie had het team een studiedag. We hebben deze keer gepraat over de plannen voor volgend jaar.
De leerkrachten hadden een stukje uitleg aan hun klas gefilmd. Dit filmpje lieten ze aan de andere leerkrachten zien. Zo kunnen ze allemaal van elkaar leren. Doe ik het goed? Wat kan er beter? Het was heel fijn om zo met elkaar in gesprek te zijn. De plannen worden nu beschreven in het Schooljaarplan 2021 2022. Als het af is, ga ik het met u delen.

Gymlessen
Vanaf deze week mogen we weer de gymzaal in. Denkt u dinsdag aan de gymspullen? Als het heel mooi weer is, kunnen we misschien nog wel een keertje buiten zijn. Na het lange weekend is juf Marieke weer terug van zwangerschapsverlof. Zij zal weer op dinsdag en donderdag de gymlessen geven.

Vragenlijst
De vragenlijst Tevredenheid, Veiligheid en Schoolscan is door 31 ouders ingevuld. Het zou fijn zijn als meer ouders dit willen doen. Ik hoop dat u de groene brief nog heeft met de inloggegevens. Wilt u de lijst nog in vullen? Voor school is dit een belangrijke manier om te weten hoe u over de school denkt.

Corona
We houden ons op school nog steeds aan de regels, werken in groepen, veel handen wassen, anderhalve meter afstand tussen volwassenen, geen ouders in de school. Dat laatste vinden we heel jammer. We hopen dat we binnenkort weer ouders in de school toe kunnen laten.

Aanbod van de Zaagtand. Opgeven bij juf.
Dinsdag 11 mei
Groep 3/4/5 Groentetuintje 14.30 uur tot 15.30 uur
Groep 6/7/8 Begrijpend koken 14.30 uur tot 16.00 uur

Woensdag 12 mei