Nieuwsbrief van donderdag 22 augustus 2019

23-08-2019

Nieuwsbrief van Donderdag 22 augustus 2019

Nog even en de school gaat weer beginnen. Het team van Het Fluitschip heeft een fijne vakantie gehad. We hebben er allemaal weer veel zin in. De klassen zijn weer ingericht, de schriften liggen klaar.

Maandag gaan we allemaal van start, alleen juf Greet zal nog niet voor de groep gaan. Zij is herstellende van een kleine ingreep en zal alleen nog wat ondersteunend aanwezig zijn. We verwachten haar binnen 3 weken wel weer voor de groep.

We hopen dat alle leerlingen een mooie vakantie hebben gehad en dat zij ook weer blij
naar school komen.

In de vakantie is heel veel (sport)kleding op school achter gebleven. Mocht u de gymtas niet kunnen vinden, dan kunt u maandag in de speelzaal van de kleuters komen kijken of hij daar ligt. Ook veel truien, jassen, broeken en shirts zijn achtergebleven.

Even een paar huishoudelijke zaken:

• gym is komend jaar op dinsdag en donderdag

• woensdag en vrijdag fruitdag

• de school start om 8.45 uur. U mag eerder komen, maar we gaan om 8.45 echt beginnen.

• in Ouderportaal staat de agenda voor komend jaar

• in Ouderportaal vindt u in de boekenkast verschillende interessante stukken over de school

• woensdagochtend is weer de eerste controle op hoofdluis

Ik wens u nog een zonnig weekend toe, en tot maandag!!!